Jumat, 03 Juli 2015

Voor Kaga verlenen van Gebed

Voor Kaga verlenen van Gebed





Ieder van ons moet bidden Thor gemeengoed. Community sprak hem zo bedoeling da onze doeleinden hij verleend. Umrah pakket Promotionele Maand december 2015 toen we echt nodig hebben, niet zelden we bidden terwijl pleitte bij Thor. Maar misschien denken we vaak onze gebeden niet verleend, of in ieder geval nooit toegekend. Paket Umroh Murah Akhir Tahun 2015


Als iemand denkt dat haar gebeden nooit verleend, vaak vanaf nu hij niet bidden ook da niet de hoop dat zijn gebeden door Thor met betrekking verleend hebben. Hoewel houdingen indoalian betrekking tot verleend, terwijl hij niet haasten. (Dat als) hij zei: 'Ik Suah bid tot mijn Heer, maar mijn gebed werd verleend'. micron (Overgeleverd door al-Bukhari, islamitische, Abu Dawud, At-Tirmidhi, Ibn Majah, Ahmad da). Ernstig uitgesproken islamitische formulering: "vroeg:" O Boodschapper van Allah, over het voorgenomen bezoek zou vragen dat gebeden verhoord? 'California Profeet alayhi sallam zei:' (Dat is) de dienaar zei: 'Ik bid da bidden, maar mijn gebed werd verleend '. micron (moslim)
Mensen moeten zich ervan bewust dat een hoge echte reden waarom een ​​gebed nooit met Thor verleend. De samenleving moet ook begrijpen dat de overgrote wijsheid vaak niet duidelijk in de toekenning van het gebed achter de snelle tempo. Onder omdat da wijsheid is dat evenals.
Start, en kunnen vertragingen bij het verlenen van onze gebeden veroorzaken omdat we ngak afgesproken dat de voorwaarden van de aanvaarding van het gebed. Zoals, we niet brengen het hart, niet in beslag genomen da niet vernederen zichzelf nu bidden, bidden wij het licht van het tempo waarin het gebed werd verleend vormen, of we ngak  Paket Umroh Murah Akhir Tahun 2015 overeengekomen voorwaarden andere waardevolle gebeden.
Ten tweede moet het niet uitkomen gebed vanwege bepaalde redenen als om de zonden die we ngak berouw van, omdat zonde, waarin we ons niet bekeren eerlijk van hem zal zijn, omdat onze voeding bevat twijfelachtig, omdat de onroerend goed of andere mensen op onszelf da we ngak herstellen , Vanwege dit, moeten wij ons bekeren zullen taubatan nashuhah, zal voldoen aan de voorwaarden da herstel van de rechten van de andere gemeenschappen aan de eigenaar opnieuw de rechten van andere mensen in de echte TENA onszelf. Dit is belangrijk omdat er geen toekenning van het gebed. Beschreven in de hadith dat de Profeet 'alayhi california salaam zei: "O Sa`d (bin Abu Waqqas), goed eten, u ongetwijfeld net als de mensen die zijn gebed werd verleend. Micron Pun zei in een authentieke hadith dat de Profeet vertelt iemand die rambThor . "In feite, het eten is haram, zijn drank onwettig, zijn kleding onwettig da familie gevoed onreine bronnen. Tips over gebed verhoord? micron (HR islamitische, At-Tirmidhi, Ahmad da). Pakket Uma gebed.
Ten derde, en Thor kan niet onze gebeden verlenen omdat hij met opzet gaan mengsave onze gebeden te belonen

Tidak ada komentar:

Posting Komentar